Job 43 van 76


Report this listing

Solliciteren



Administratief coördinator


Functie

Onze klant te Schoten zoekt naar een echte teamplayer die op administratief en communicatief vlak ijzerstrek is! Als Administratief coördinator sta je open om je te verdiepen in de vele werkwijzes van het bedrijf en dit door te geven aan je verschillende collega's in Vlaanderen.

Sta jij aan de startlijn voor een nieuwe uitdaging in een groeiend en dynamisch bedrijf?

Lees dan zeker verder! Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit:

  • Je ontfermd je over het uittesten, bestuderen en begrijpen van nieuwe softwarepaketten en of implementatieprojecten voor onze verschillende kantoren
  • Eenmaal dit goedgekeurd is geef je dit door aan je collega's aan de hand van een handleiding of opleiding
  • je staat in nauw contact met het managementteam om zo administratieve, logistieke en organisatorische taken te bespreken
  • In de tussentijd ben je steeds bereikbaar voor vragen omtrent softwarepaketten, werkwijzes, eventuele opleidingen, etc...

Jouw profiel

De ideale kandidaat voor deze functie beschikt over volgende eigenschappen/vaardigheden:
  • je bent een teamplayer die ook zelfstandig tot zijn recht komt
  • Nauwkeurig, doelgericht en efficient te werk gaan is vanzelfsprekend voor jou
  • je bent computervaardig en verdiept je graag in een nieuw softwarepakket
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels
  • Met meerder uiteenlopende taken bezig zijn geeft je energie en motiveert jou
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

In ruil voor je harde werk krijg je van onze klant:
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Maaltijdcheques
  • Opleidingen
  • Groeps-en hospitalisatieverzekering
  • GSM abonnement, laptop
  • 13e maand
  • Onkostenvergoeding en leuke kortingen via benefits@work
  • Een bedrijfswagen als transparant onderdeel van je loonpakket is een mogelijkheid
  • Tof, gedreven, hecht en hands-on team met toegankelijke leidinggevende
  • de kans om mee te bouwen in een groeiend bedrijf en je eigen initiatieven tot leven zien komen

VG 2038/U – W.DISP 938 VG 2089/U – W.DISP 1067 VG 2214/U – W.DISP 1322

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht